برکه من

Monday, November 01, 2004

پرواز


- برکه رو باید pond بگی! lake میشه دریاچه.
... وقتی خالیه چه فرقی می کنه؟
********
بالاخره خدا یادش اومد که من رو هم خلق کرده بود! جالبه! چند وقت کلا دیگه دورم خط قرمز کشیده بود و من رو گذاشته بود توش و حاضر هم نبود وارد این محدوده بشه. چقدر لجم رو درآورد! ولی ای ول! دمش گرم! کلی حال کردم. یه جوری بهم سر زد که... کف کردم! مثل اون موقع ها شد. مثل اون موقع ها که ازش می خواستم بعدش یکی – از آسمون- می افتاد رو زمین و بعد... راه باز می شد. خیلی وقت بود دیگه این طوری نبود.

ماه رمضون که می خواستم ختم قرآنم رو شروع کنم با قرآنی که می خواستم برم مکه و بهم داده بود شروع کردم. شرط هم برای دادنش گذاشته بود. گفته بود باید اونجا ختمش کنی... من هم کردم. خوب هم ختم کردم. شاید از بهترینها بود. اول ماه رمضون که قرآنی که بهم داده بود رو برداشتم نا امید بودم. دیروز بالاخره استارتی زده شد. خیلی جالب بود که با خودش صحبت کردم! خیلی جالب بود که این بار هم خودش واسط فیض شده بود. خیلی هم مستقیم!!! انگار که از تو قلبم گیر و گورها رو بکشه بیرون و یکی یکی چار تاkeyword در جواب بده و لوله کنه بذاره تو مغزم... سجده شکر می کنم به وجودت ای خدا! و به تو می بالم. چقدر من خرفت و نفهم بودم که خودم حالیم نمی شد گیر کجاست؟ انگار ... انگار یه موتاسیون تو روحم صورت گرفته! مثل بچه ای که یهو سواد بهش بدن! خداییش حال نمی کنه. وقتی صبح پا شدم یه بسط قلبی عجیبی حس می کردم. وسط دعای سحر یه حدیث خوند از حضرت علی(ع): " خانواده و خویشانت را گرامی دار. زیرا آنها پرو بال تو هستند که با آن پرواز می کنی"!! ... و پروازم داد. خدا خودش می دونه که من پرشکسته چقدر تو پریدن ضعیف و بی رمق بودم و بعد ... چقدر عرضه می خواست که یکی منو بپرونه! دم حضرت علی هم گرم!
صبح که قرآن می خوندم- همون قرآن رو- یه دفعه که ورق زدم رسیدم به همون آیه ای که در لحظات رفتن به مکه همون سال با همون قرآن برام اومد: و انا اخترتک فاستمع لما یوحی!!!!!!!!!!! این آیه اون موقع پدرم رو درآورد. واقعا صبح شوک شدم وقتی به این رسیدم. رابطه ها.... خیلی وقت بود مغزم پکیده بود و دیگه تو رابطه پیدا کردن فاز نمی داد. دو تا رابطه تو یه روز! حسابی کیفور شدم!


P.S. بعد از اندی دیشب با دوستان بهتر از آب روانم بودم و چه نفسی تازه کردم. دیروز دیگه خدا واسم سنگ تموم گذاشته بود (از مقایسه حجم این پست با پستهای قبلی هم میشه حدس زد چقدر رو اومدم!)