برکه من

Monday, November 07, 2005

بلاگیه


اولاً: (با تاخیر) عید فطر همه تون مبارک! نکرده اند تو این مملکت یه ذره به این عید بزرگ ارج بنهند و یه چند روزی تعطیل کنن آدم یه ذره بفهمه واقعاً عید بوده! چیه عید نوروز 14 روز تعطیلی؟ یه هفته از اون رو بذارن این جور مواقع... ولی خیلی عید باحالیه...

دوماً: بنده مجدد تصویر دارم، صدا ندارم! خیلی بده. البته واسه من... هر وقت مثل الان لارنژیت می شم همه کلی ابراز خوشحالی می کنن در مورد اینکه یه فرصت صحبتی به بقیه داده شده.

سوماً: جلد دوم آتش بدون دود نیز در طی 3 روز تمام شد. با اینکه اصلاً وقتی نداشتم که بذارم. ولی ... نادر ابراهیمیه دیگه... دیوانه وار منتظر جلد سومم

چهارماً: یه مقدار از مریضی های پشت هم خسته ام. به خصوص که دوباره کمردرد هم گرفته ام و صدا هم که ندارم و سرما خوردم و ...

پنجماً: می خوام یه رزومه توپ واسه خودم درست کنم از آخر هفته دنبال کار بگردم. سه ماه کمتر وقت دارم واسه خودم اون ور آب (نه خیلی اون ور، همین دور و بر آبهای خودمون) یه کار پیدا کنم. فکر کنم اگه واسه خودم کار پیدا کنم و چند تا موقعیت پیش روم باشه، هم یه ذره آرامش پیدا می کنم و از این همه استرس نجات پیدا کنم، هم انتخابهام بیشتر بشه.

ششماً: خودم می دونم. وضع وبلاگم کساده چون اصلاً وقت ندارم. اگه وقتی هم باشه، حس نیست. اگه حس هم باشه، انگیزه کمه. اگه انگیزه هم باشه، عوامل بازدارنده زیاده...بهانه هم که تا دلت بخواد... چه کنیم؟