برکه من

Friday, July 14, 2006


خونه مون رو کردیم یه کافی شاپ کوچولو. 4 تا آدم با 4 تا لپ تاپ و یه اینترنت وایرلس نشستیم با خودمون اینترنت بازی می کنیم!! چقدر نحوه برقراری ارتباطات عوض شده که آدمها توی زندگیشون توی یه خونه 30 متری چنین شرایطی رو برای خودشون ایجاد می کنند. از تفاوتها و تغییراتی که صورت گرفته صحبت می کنم، نه لزوماً مثبت و نه لزوماً منفی. ولی برام جالبه و البته لذت بخش!! دلم می خواست می تونستم عکسهایی که گرفتم رو می تونستم اینجا بذارم!

دیروز روز جلسه بود. در دو تا جلسه با دو تا شرکت غولی که داشتیم 6 بار در شرایط دست دادن با آقایون قرار گرفتم و عذرخواهی کردم و خیلی هم بهم فشار اومد. همکارم می گفت که اشتباه از خود اون آقایون بود. به خاطر اینکه کلاً رسم مؤدبانه دست دادن اینه که خانوم دستش رو دراز کنه، نه آقا. چون شاید خانومی به هر دلیلی نخواد دست بده. اما به هر حال من در این شرایط قرار گرفتم و کلی هم از نظر روحی بهم فشار اومد. علت اصلیش هم این بود که می دیدم چقدر بهشون برمی خورد. اما به هر حال اینجا یه کشور اسلامیه و وقتی که یه خانوم محجبه رو می بینن خودشون باید حدس بزنن. به هر حال این مسایل وجود داره. از خدا می خوام که هیچ وقت این فشارها باعث نشه به اندازه اپسیلون از مواضع و اصولم عدول کنم.