برکه من

Sunday, June 25, 2006

دوره آموزشی


یکی از کارهای اساسی که شرکت ما می کنه برگزاری انواع دوره های آموزشیه. این چند روزه توی شیک ترین هتل بیزنسی دبی یکی از این دوره ها رو من دارم شرکت می کنم. امروز اولین روزش بود. دوره در برجهای دوقلوی دبی (The Emirates Towers) هست که من همیشه آرزو داشتم برم توش یه قهوه هم شده بخورم. حالا به مدت 4 روز از صبح تا بعدازظهر می رم اینجا و قهوه که چه عرض کنم، هر چیز خوشمزه که متصور هست و نیست می خورم!! خداییش دوره آموزشی باید به این شکل جذاب باشه که سطح آموزش بره بالا! : دی
به حدی این هتل شیکه، به حدی باحاله، به حدی بیزنسیه که صبح احساس می کردم چرا هر چی هم که شیک می گردم باز به اینجا نمی آم!!! خداییش فضاسازی، آدمهاش، برخوردها، رسیدگی ها، امکانات به حدی همه در حد کمال بود که بنده به شدت احساس جوزدگی می کردم! دوره هم خب خیلی خوب و مفید بود، ولی جوزدگی اصلی من از آموزشم نبود. احتمالاً فردا پس فردا دوربین می برم چند تا عکس هم بندازم. این طوری نمیشه!! می دونم خیلی بی کلاسیه، ولی خب حیفم می آد. کیه دیگه حاضره 1700 دلار رو مفتی از من نگیره و منو کلاس بفرسته در چنین جایی؟! خلاصه که کلی بهم خوش گذشت!