برکه من

Wednesday, April 04, 2007

اهمیت اعضای بدن


مچ دست جای مهمیه! این رو انگار یه ذره دیر دریافتم. این هفته توی کلاس تنیس، درد زیادی در مچم احساس کردم. قبلاً می گفتم چه ادا اصول هایی دارند ملت که مچ بند می بندند. به هر حال بی احتیاطی کردم. دیشب که رفته بودم ورزش، روی ترید میل دو تا دمبل گرفتم دستم که دستم هم ورزش بکنه... و این شد که شد. مچ دستم فلج شد. یه ظرف شستن دیگه حسابی کارم رو ساخت. حالا موندم با این مچ خراب، چطوری ایمیل بزنم، چطوری با کامپیوتر کار کنم، چطوری بطری آبم رو باز کنم؟! این هم از مچم...
دو هفته پیش هم به اهمیت ناخن انگشت وسط پی بردم که لای در موند و سیاه شد و دردش همچنان باقی و جاری است. بعضی ها این انگشت رو فقط برای فحش دادن استفاده می کنن و شاید خیلی مهم نباشه که نتونن فحش بدهند. اما من متوجه شدم که این انگشت کاربردهای خیلی زیاد دیگه هم داره. این هفته هم به اهمیت ناخن دو تا اون ورتری انگشت وسط همون دست (که شست میشه!) پی بردم که از وسط (به معنی وسط ناخن، نه قسمت وسط سفیدی ناخن) شکست و کار من رو ساخت!

اول قصد نداشتم ماجرای خنک بلایای مربوط به ناخن ها رو بگم. یعنی اول می خواستم همون هفته پیش بگم، بعد دیدم دوستان از من دلسرد میشن. اما با وضعیتی که واسه مچ این یکی دست پیش اومد و تقریباً دو تا دست از کار افتاد، گفتم بگم که باید قبل از وقوع حادثه، قدر اعضای بدن رو دونست بچه ها جون تا حتماً بلایی سرتون نیاد که آدم شین. از اونجایی که من همچنان داره بلا سرم می آد، میشه نتیجه گرفت که هنوز آدم نشدم!