برکه من

Wednesday, June 01, 2005

چقدر کار


بدبخت شدم. بیچاره شدم. یه گزارش سمینار باید بنویسم که حداکثر باید تا یک هفته مونده به آخر خرداد تموم شه. هنوز به هیچ جا تقریباً نرسیده. امروز هم که در جلسه گروهی با استاد راهنما گفت باید تا جلسه سه شنبه هفته دیگه، پیاده سازیهام رو تموم کرده باشم و هفته دیگه با result برم سر جلسه!!
یکی به دادم برسه. من فقط برای اینکه نقاطی که در پیاده سازی تغییر بدم رو دربیارم سه روز وقت گذاشتم (بماند که در نهایت به این نتیجه رسیدم که کل پیاده سازی باید عوض بشه) حالا من چه جوری بتونم اینو تا سه شنبه تموم کنم؟ :( تازه با خودم فکر می کردم که این چند روز تعطیلی رو می شینم سر سمینار که شرش کم شه. حاج آقا هم که بنده خدا اینقدر گرفتاره که اصلاً وقتی نداره که واسه من بخواد بذاره و اگه نیاز به کمک داشتم (که معمولاً دارم) به دادم برسه!!
واااااااااای!!یه دفعه ای خیلی هول شدم! ملت کمکککککککککککک!