برکه من

Wednesday, February 27, 2008

KPMGحاج آقا و

ببین چه دنیایی شده. KPMG که یکی از بزرگترین شرکتهای مالی و مشاوره ای هست، هفته پیش حاج آقای ما رو head hunt * کرده به انواع و اشکال مختلف. اول زنگ زده، ایشون تلفنش رو جواب نداده. بعد زنگ زده به موبایل شخصی اش، گفته بعداً زنگ بزنین. بعداً اونها یه طوری مودبانه گفتند که ما می خواهیمت، ایشون هم خودش رو زده به اون راه و گفته که اگه کسی رو پیدا کردم بهتون معرفی می کنم. بعد هم بهش ایمیل زدند، از هفته پیش می گه وقت ندارم جوابشون رو بدم که offerشون رو رد کنم!!! عجب دنیایی شده. آدم KPMG دنبالش بدوه و وقت نکنه حتی ردشون کنه! مردم مهم بشن همینه دیگه. هی بهش میگم بابا جان! درسته که قراره رد کنی، اما باید professional رد کنی. وقتی با این همه تأخیر حتی جواب ایمیل و تلفنشون رو هم نمی دی و این همه کلاس می ذاری، خیلی زشته. اما دیگه همینه دیگه، بعضی ها خیلی گرفتارند!

بعدالتحریر. اون وقت این وسط آیا هیچ جایی واسه غر زدن من می مونه که بگم چرا نصف شب میای خونه؟! J

* Head Hunting: موقعی که یک شرکت نیروی مورد نظرش رو جایی پیدا می کنه و محترمانه می دزدتش!