برکه من

Sunday, September 25, 2005

کوفت


بعضی چیزا خستگی رو در نمی کنه. آدم فقط بهش امید می بنده که در کنه.
بعضی خستگی ها طوریه که همین طوری در نمی ره، یه تغییر خیییییییلی زیاد باید باشه که در بره.
بعضی خستگی ها وقتی هم که سعی کنه در بره، بعضی ها هستند که واست طوری ضایعش کنن که به تنت بماسه و دیگه از تنت بیرون نره.
بعضی آدمها فقط موجب خستگی آدم اند. فقط... چقدر لج داره که زورکی نمی تونی از شرشون خلاص شی.
بعضی خستگی ها... با رفتن از بین می ره (شاید)
بعضی خستگی ها یه طوریه که به یه چیزی (مثل رفتن) امید می بندی که درش ببره، ولی می دونی یه خستگی های جدیدی هست که تو رفتن باعث می شه یادت بره که این خستگی ها در رفته.
بعضی وقتها خستگی...
دوست ندارم دوباره به اون وضعیت برگردم که فقط منتظر رفتنم باشم. ولی دیگه هستم. دیگه به شدت هستم. تا سه چهار ماه دیگه که بخوام برم، ثانیه شماری می کنم.
گاهی رفتن بهترین و بی دردسرترین راه حله.
گاهی بدترین و پرمشکل ترین راه حل.
رفتن هر چی که باشه، با آغوش باز الان پذیراش هستم و به مدت حداقل سه سال به شدت از وجودش خوشحال. فقط می خوام این سه چهار ماه تموم شه.
اول مهر و ترافیکش و بقیه مسایل لعنتی مربوط بهش از چیزاییه که آرزوی رفتن رو پررنگ تر می کنه (حتی اگه به نظر تو احمقانه تر باشه)
بعضی وقتها خستگی برات مغز نمی ذاره، ولو اینکه 24 ساعت بخوابی.

بعدالتحریر. بدون 24 ساعت خواب، با خستگی زیاد، از نوع ماسیده اش، در حالیکه از بعضی از آدمها حوصله ام سر رفته و حالم دیگه به هم می خوره، و از اینکه زورکی باید هواشون رو داشته باشم که ذغال وجودشون نیفته تو دامنم، و از اینکه اول مهر اومده، و اینکه دلم یه بستنی کاراملی خیلی چرب می خوام و نتونستم بخورم و از اینکه منتظرم که از این قبرستون برم یه قبرستون شیک تر، و از اینکه احمدی نژاد رییس جمهوره و از اینکه ایرانیم و از اینکه حوصله ام سر رفته و از اینکه غر می زنم و از اینکه وقت گشنگی غذا ندارم و از... هزار کوفت و زهرمار، خسته ام.

بعدالتحریر. به من می آد از سفر اومده باشم؟ خداییش! تو بگو.
بعداتحریر. بعضی ها اون قدر بد وجودند که در یه روز می تونن زحمت سه روز سفری که به خودت دادی و خستگی که سعی کردی در ببری رو در فردای برگشت از سفرت، تو قیافه ات کوفت کنن.
بعدالتحریر. عکسهای سفر رو به زودی می ذارم. یادم نرفته. عکسهای ماهی هم گرفتم.
بعدالتحریر. هیچ جا به هیچ کس قصد توهین نداشتم. کسی به خودش و دیگران نگیره.