برکه من

Wednesday, September 20, 2006


یه مشکل اساسی هم اینه که خودم هم نتونستم واسه خودم کامنت بذارم چون خراب بود. از اونجایی که اگه نذارمش می ترکم اومدم کامنتم کپی/پیست کردم اینجا:
به امیر: نگو جیگرم کباب شد! انگار حالا فقط تو مشکل بودی که با چشای بابا قوری واسه من کامنت نمی ذاری! ;)به محبوبه: پس باید رسماً خفه ات کرد!به مریم: واسه همین بهش می گن وبلاگ بی محتوا! وبلاگی که نشه واسش کامنت گذاشت و مثل دفترچه خاطراته بی محتواست، وبلاگ نیست. Diaryایه! کسی نمی تونیه واسه یه Diary کامنت بذاره. اما همه باید بتونن واسه یه وبلاگ کامنت بذارن، چون وبلاگه. مال ما از وبلاگی افتاده احتمالاً!به حسین: شما رو هم باید جزو خفه کردنی ها قرار داد! دلمون خیلی تنگ شده ها!به بهزاد آبادی: در نری یه وقت حالا! یه بار ما تو مود خوب نبودیم بدشانسی!به طه: اون پایین hit counter دارم. اون رو که اصلاً سراغش نمی رم چون دیپرشن مزمنه! روی اون که اصلاً حساب نمی کنم!
به مرامم: خداییش حال کردین جواب همتون رو دادم ها!

خودش یه پست شدها!