برکه من

Wednesday, September 13, 2006

اخبار


خیلی دلم می خواد وبلاگ بنویسم. اما از اونجا که غر می زنم و همه هم به من غر می زنند که خب برو بمیر، مگه مجبوری اینقدر کار کنی، چیزی نمی نویسم. چون نمی تونم تک تک افراد عالم رو قانع کنم که بابام جان! بنده خودم نمی خوام اینقدر کار کنم. من اگه به خودم باشه دوست دارم ماکسیمم ساعت 5 خونه باشم... انی وی

خبر خاصی نیست. شرق رو هم بستند. کماکان اخبار ایران رو دنبال می کنم. بیش از همه از بی بی سی و وب نوشت. دوباره دم انتخاب شده و حکومت شلوارش رو خیس کرده که نکنه مردم بفهمند چه خبره! انگار مردم خرند. لیست اتهامات شرق رو که می خونی از بالا تا پایین ریسه می ری ( (Appendix Iاصلاً نمی تونم باور کنم که حکام ما حتی به خدا و نظارتش اعتقاد دارند، چه برسه به قیامت! قدرته دیگه، حالا حالاها تو این قلب می مونه. نکبت ها! ترجیح می دم اصلاً ازشون خبر نداشته باشم. شرق خیلی حیف شد... خیلی. روزنامه بودها!


Appendix I
· "درج گزارشی حاوی رواج روابط جنسی پيش از ازدواج
· استهزاء انقلاب اسلامی ايران
· بيان مطلبی در مورد فرزندان نامشروع مغاير با احكام دين
· مقاله ‌ای حاوی تصويری ناصحيح از جمهوری اسلامی ايران و تعرض به حضرت امام خمينی(ره)
· مصاحبه با سفير يک كشور خارجی و اظهار نظرهای مداخله‌گرايانه وی همراه با تصويری مثبت از وی
· مصاحبه آريل شارون نخست وزير اسرائيل (رژيم صهيونيستی) با اين تيتر: "اسرائيل يتيم نيست"
· تحليل غير واقعی از نسبت ميان حكومت و حوزه‌ های علميه
· داستانی حاوی تصويری نامناسب از دفن شهدا
· درج مطالب تحريک ‌آميز و مطالب منجر به تضعيف همبستگی ملی
· امتياز دهی به مصرف الكل در يک پرسشنامه
· تمسخر احكام دينی
· معرفی بنگاه سخن‌ پراكنی BBC به عنوان منبع قابل اعتماد و مصاحبه با يكی از كاركنان آن
· تبليغ يكی از فيلم‌ های ممنوع كه به سياه نمايی درباره جمهوری اسلامی ايران پرداخته است
· ترويج انديشه ‌های ماركسيستی
· چاپ تصوير مغاير با شئونات اخلاقی
· تحريف تاريخ و اتهام حمايت از شاه به يكی از مراجع مسلم تقليد
· مقاله ‌ای حاوی تحليلی ناروا و توهين‌آميز نسبت به امام خمينی (ره)
· تذكر از سوی سازمان بازرسی كل كشور درباره مصاحبه و تصوير عكس سفير انگليس
· يادداشتی تحريک ‌آميز در مسائل قوميتی
· توهين به ستارخان كه موجب ناراحتی شديد مردم غيور مناطق مختلفی از ايران گرديد و منجر به تذكر شديد و اخطار نهايی به روزنامه شد
· تمسخر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ممنوعيت پخش فيلم ‌های مروج سكولاريسم
· درج كاريكاتور موهن"

منبع: بی بی سی