برکه من

Saturday, November 11, 2006

Camel C No C!


توجه!‌ اگه پست قبلی رو نخوندين حتماْ‌ اول اون رو بخونين!!


اگر کامپيوترتون رو فرمت کردين اگر روش ويندوز هم دوباره نصب کردين اگر بعد پی بردين به اين که فايل خيلی مهمی (مثلاْ‌ فايل outlook ايميل های کاری) رو برنداشتين يا اشتباه برداشتين اصلاْ نااميد نشين. اول از همه همين يادتون باشه. نا اميد نشين. چون با پرداخت ۳۰ دلار می تونين فايلتون رو به هر بدبختی هم که شده به دست بيارين!!باور می کنين؟ آره!‌ اگر نااميد بشين ديگه والسلام. ولی من از ديشب با اميد تمام مشغول اين مساله شدم. با اميد تمام بعد از اينکه بارها و بارها فکر کردم فايلم رو پيدا کردم بالاخره فايل درست رو پيدا کردم. بعد از اينکه بارها recovery fail شد ولی بالاخره تونستم ريکاورش کنم در حاليکه outlook تشخيص داد که فايل خرابه و باز نميشه. در تمامی اين لحظات مثل سرطانی ای که تحت شيمی درمانی قرار گرفته اميد و نااميدی رو تجربه کردم! اشک شادی و غمي بود که از چشم و چارم راه می گرفت. بالاخره با scanpst هم تونستم فايلم رو ريکاور بکنم و خودم هم يه ذره دستکاريش بکنم تا فايلهای گم شده پيدا بشه و نهايتاْ جيغ خوشحالی بکشم! باز هم مثل سرطانی ای که از شيمی درمانی کچل و لاغر شده بعد بهش می گن درمان شده! البته نه به اين فاجعه ای!خلاصه که به هر حال مرده رو زنده کرديم و دست مسيح و تمامی ۱۲۴۰۰۰ پيامبر و ۱۴ معصوم و تمامی اولياءالله رو که به مدت ۲۰ ساعت در احضار نگه داشته بوديم ديديم!مثل کسی که پشت در اتاق عمل جراحی عزيزش دعا و نذر و نياز می کنه دعا می کردم! خدايا!‌چقدر بنده مزخرفی ام. خودم هم می دونم. ولی قربون مرامت برم که هيچ وقت روم رو زمين نمی اندازی. و صد البته مسج برای مادر که دعای اون هميشه ختم همه چيزه و مشکل گشای هر مشکل لا ينحلی :دی

سرجمع اينکه ابزار لازم برای ريکاور کردن هر نوع فايل از دست رفته از اين قرار است:
۱- اعتماد و امید!!! امید فراوان.
۲- مقدار انبوهی دعا و التماس و التجا به درگاه حضرت حق و توسل شديد به ائمه و معصومين و خلوص و توکل زياد
۳- استفاده از نرم افزار Restorer 2000 که ورژن های Pro و شبکه هم داره. ولی همين کافيه. می تونين دانلودش کنين. دمو ببينين و استفاده بکنين. به فايلتون که رسيدين ۳۰ دلار بدين بخرينش. البته من قبل از اينکه به فايلم برسم خريدمش که خيالم جمع شه.
ديگه خلاصه الان بنده توی شادی و شعف غوطه ورم و ايمان و اخلاصم از شب قدر هم بالاتررفته (احتمالاْ‌ به مدت يک هفته بسته به ميزان تاثيرپذيری روح آلوده ام!)