برکه من

Wednesday, December 06, 2006

Citiscape


مجدداً نمایشگاه، مجدداً تغذیه بد به خاطر نمایشگاه، مجدداً کمردرد و پادرد شدید به خاطر نمایشگاه ... اما یادگیری زیادی هم داره. این دفعه پولتیکمون متفاوته. ما راه می ریم و میریم پیش بقیه و خودمون رو معرفی می کنیم...
توی منطقه چه خبره! چه قدددددددددددددددددر پول ریخته. چه پروژه های غول گنده ای در حال انجامه. و چه پروژه های خوشگلی. موندم چرا این پروژه های غول و زیبا توی ایران نیست. دیگه الان که این پروژه ها فقط توی دبی نیست، توی ابوظبی، دوحه، ماناما و و و ... خیلی پروژه های گنده و زیبایی در حال انجامه. احساس می کنم دنیای 10 سال دیگه خاور میانه ریختش خیلی متفاوته. واقعاً امیدوارم ایران جا نمونه!

وقتی توی نمایشگاه می بینم این همه خانوم محجبه که اینقدر راحت دست می دهند جداً حسرت می خورم. چقدر راحت! اصلاً انگار نه انگار که چنین منعی وجود داره! شاید به نظر بقیه خنده دار باشه. ولی چرا چیز به این مسخرگی اینقدر باید آزاردهنده باشه. از خداوند ثابت قدمی و بندگی می خوام که هیچ چیز مهم تر از این نیست. قرار نیست همه چیز برای من توجیه شده باشه. فقط مهم "بنده" بودنه. همین و همین. سمعاً وطاعه. و قلباً آرزو می کنم که خدا ازم راضی باشه که نباخته باشم.