برکه من

Sunday, July 22, 2007

The very reliable PersianBlog!


می بینم که دوستان پرشین بلاگی باید برن جور و پلاسشون رو جمع کنند و فکر یه خونه دیگه باشند! آخه چقدر یه سرویس پرووایدر می تونه وقیح باشه که چند روز n هزار تا وبلاگ رو بخوابونه و بگه در حال بروز رسانی هستیم، برین "چند روز دیگه" بیاین!! واقعاً خجالت باره. من که وبلاگ اولم توی پرشین بلاگ بود به اندازه کافی زجر کشیدم و پست و کامنت پروندم تا بفهمم که ایرانی! مگه خلی که جنس ایرانی می خری؟ برو یه جایی که مثل گوگل غول باشه و جرأت این رفتار رو به خودش نده!

اول فکر کردم یکی از نزدیکان قاط زده و وبلاگ پاک کرده. بعد دیدیم، نخیر! این پرشین بلاگه که قاط زده! قطعاً کسی که سالها وبلاگش اینجا بوده الان اسباب کشی سخته، اما مثل کسیه که توی یه خونه داغون خراب زندگی می کنه که سقفش چکه میشه و بالاخره یه روز روی سرش خراب میشه. باید بره دیگه! اصلاً اگر ملت عرضه داشته باشند و یه ذره زحمت به خودشون بدهند، به نظر من به اعتراض به اینقدر غیرحرفه ای عمل کردن پرشین بلاگ باید همه تحریمش کنند و کسی دیگه ریختش رو هم نبینه.

مگر اینکه کسی توضیح دیگه ای داره که بخواد منو شفاف کنه و با این همه تندروی شرمنده. وگرنه که به نظر من پرشین بلاگ با این سرویس دهی مزخرفش و با این کاری که این چند روز کرده می تونه بره قبرش رو خودش بکنه و توش بخوابه.