برکه من

Monday, January 14, 2008

بوش در خاورمیانه


در تور چند روزه بوش به خاور میانه، امروز هم دبی رو مزین به اقدامشون کرده اند! در این چند روزه که سفرش رو با اسرائیل و فلسطین شروع کرد و بعد هم بحرین و بعد هم امارات و الی آخر، هر جا که رفت از ایران گفت. خب پسر خوب! یه باره می رفتی ایران دیگه! هیچ حرف دیگه ای واسه زدن نداری، چرا یه سره به مای بدبخت گیر می دی؟
دیروز که عملاً سخنرانی اصلیش در ابوظبی در مورد این بود که ایران بزرگ ترین ساپورت کننده تروریسم در دنیاست. امروز اومدنش به دبی هم که خیلی جالب بوده. از دیروز کلی اخبار پراکنده بود که قراره خیابونها و بزرگراههای اصلی دبی بسته بشه. بعد هم که ساعت 4 اعلام کردند که امروز (دوشنبه) کل بخش دولتی وخصوصی تعطیله. ترافیک های دیروز وحشتناک بود و مردم ساعتها توی خیابونها بودند. بارش اولین باران هم به صورت بی وقفه مزید بر علت بوده (اینها شن و ماسه رو خوب می تونند manage کنند، ولی همچین که آب و بارون و ابر می شه، انگار با یه معضل خیلی عجیب غیرطبیعی روبرو شده اند!)
از صبح هم حالت خیابونها دیدنیه. انگار حکومت نظامیه. پرنده پر نمی زنه توی خیابون. همه جا ساکت و آروم و صدای دنگ و دونگ ساختمون سازی هم در کار نیست. جدی مثل حکومت نظامیه. هر از چند گاهی هم دو سه تا هلیکوپتر رد میشن و جالبیش اینه که نگاه که کردم دیدم هلیکوپترهاش مسلح بودند و دو تا از این موشک کوچولوها از کنارشون پیدا بود! نکنه خدایی نکرده این رئیس جمهور تحفه آمریکا اینجا بلایی سرش بیاد. بلا سرش نیومده کل خاورمیانه و محتویاتش تروریست اند، چه برسه به اینکه کسی بهش بگه بالا چشات ابرو!
چقدر از این بوش بدم می آد!