برکه من

Thursday, April 10, 2008

دزرت سافاری



با توجه به اینکه ما دو سال دبی بوده ایم و خیلی زشت است که تا به اکنون دزرت سافاری نرفته ایم و هوا هم مجدداً رو به به شدت گرم شدن (کوفت شدن) می باشد، بنده به شدت به دنبال بوک کردن یک عدد دزرت سافاری برای شخص خویشتن و حاج آقای عزیز هستم. ولیکن مردم ظاهراً خیلی بی کار می باشند و همگی تورها پر می باشد. به عنوان مثال بنده 2 ساعت پیش زنگ زدم به یکی از بهترین تورها و داشتم اطلاعات کردیت کارت می دادم که قیمت را که عرض کرد، بنده کپ نمودم و گفتم: داداش نگه دار، من پیاده شم! بگذار چند تا قیمت از مارکت بگیرم ببینم اینجا آیا گوش بری است؟ عرضم به حضور حضرت عالی که از مارکت قیمت گرفتم و 25 درصد هم ارزان تر هم پیدا نمودم، ولیکن نه تنها برای فردا شب موجود نمی باشد، حتی برای پس فردا و هفته بعد هم خبری نیست. و مطمئناً از هفته بعدتر هم هوا آنقدر گرم می باشد که ما در دزرت هلاک شویم. فلذا گفتم جهنم پول. همان اولی را می گیرم. اما چه نشستی که در حین دو ساعت تصمیم گیری بنده، 60 تا جای خالی همه پر شد و بنده ماندم و حوضم! فلذا این هفته هم مثل دو سال قبل دزرت سافاری بی درزت سافاری! از اکنون هم برای هفته آینده رزرو نخواهم کرد، ببینم هفته دیگر بهانه ام چه خواهد بود؟!
پس شاید فردا جهت تفریحات سالم همان به ابوظبی و مسابقه ردبول ایرریس پناه ببریم و وقتمان را زیر آفتاب عالم تاب و در نگاه کردن به خودنمایی هواپیماها بکشیم (جان خودمان!)