برکه من

Wednesday, April 20, 2005

ام آی تی

یکی دیگه هم رفت ام.آی.تی. یکی دیگه از کسانی که خیلی خیلی براش ارزش قائل بودم و بهش احترام می ذارم و خیلی هم قبولش دارم. وقتی خبر ادمیشنش رو شنیدم بال درآوردم. پر زدم. باور نمی کنم. نه به خاطر ام.آی.تی. اش. چون می تونم بگم ام آی تی لیاقتش رو داره. به خاطر لطف بی نهایت الهی. به خاطر این همه فضل و کرمش (اگر ببینیم). خیلی از احساسات رو آدم ازش حرف نزنه از همه بهتره. چون میزان خوشحالیم رو نمی تونم با کلمه بیارم رو صفحه. ترجیح می دم اونی که می خواد از تو صفحه دلم بخوندش.

******

هر کی کمر درد داره و شونصد تا دکتر رفته و پاش هم به امام رضا نرسیده که بخواد خوبش کنه، بهش پیشنهاد بدم چندین روز پشت سر هم بره استخر. جوگیر نشه ها! شنا بی شنا! فقط باید توی آب راه بره. همین. فقط راه بره. اصلاً هم شنا نکنه چون توی درد خیلی اوضاع رو خیط تر می کنه. هر 15 دقیقه یک بار هم بیاد بره جکوزی و 10 دقیقه اونجا باشه و بعد 5 دقیقه استراحت.
هر آنکه منو می شناسه می دونه که اگر من راه حلی برای کمر درد ارائه بدم حتماً موثره. نه چون خیلی حالیمه! ابداً. چون که همه چیز رو امتحان کردم. فقط این جواب داده!

*****

درس! امان از درس! امان! به خدا غصه اش خیلی بدتر از خودشه. درس که اصلاً بد نیست. غصه اش داره رو مخم یورتمه می ره! یه لحظه هم ول نمی کنه. هیچ کاری نمی کنم ها! ولی غصه اش رو شدید می خورم.

*****

دو سه روزه در این هوای زیبا و پاک بهاری که حداکثر به مدت یه ماه در این تهران ... مشاهده میشه، صبحها یه ربع تا بیست دقیقه با حاج آقا صبح زود می زنیم بیرون و در حالی که هوا تازه روشن شده، تو کوچه هایی که داره شلوغ می شه راه می ریم تا اکسیژن واسه ماههای دیگه ذخیره کنیم. خوبه! شما هم امتحان کنین.

*****

استاد راهنما امروز به مدت 6 روز رفت اسپانیا!! اگه بدونی دانشگاه بدون وجود استاد راهنما چه دانشگاه گلیه؟ اگه بدونی چقدر ماهه؟ اگه بدونی چقدر آرامش داره ...
شاید هم ... نمی دونم شاید به قول بعضی ها کرم از خود درخته!!

*****

خیلی پوست کلفت شده ام، نه؟ هر کی هر چیزی می گه و هر کاری با من بدبخت می کنه و هر طلبی داره می آد خر منو می گیره و آخرش هم فحش می خورم، ککم هم نمی گزه! پوست کلفتیه دیگه نیست؟
... نخیر، با تو نیستم. زود به خودش می گیره!

*****

همین دیگه.... بترک! چقدر بنویسم؟ مگه درس و مشق و کار و بیزنس ندارم؟ ;)