برکه من

Tuesday, May 23, 2006

مثل خر


آدم اینجا مثل خر جریمه میشه، مثل خر! مثل خر کار می کنه و بعد هم مثل خر پولهاش رو بالای جریمه می ده. اینقدر که لعنتی ها اتوبانهای گله گشاد دارند و گله به گله دوربین گذاشتند. حد سرعت رو هم 120 گذاشتند در حالیکه به سختی میشه سرعت رو زیر 140 نگه داشت و آدم مجبوره مثل خر تند بره. این میشه که قلمبه هر چی درآوردی رو از حلقومت می کشند بیرون.

امروز لپ تاپم رو بهم د ادند. از اون جایی که اونی که خودم گرفتم خیلی باحال تر و خوشگل تر و از همه مهم تر سبک تره اصلاً خوشحال نشدم. تا حد ممکن مثل پی سی ازش استفاده خواهم کرد. مگه اینکه مجبور شم ببرمش خونه!! تنها حسنش اینه که فارسی رو روش نصب کردم که از اون زجر مزمن "تو کامنت پست نویسی" خلاص شم.

هیجان در کارم داره اضافه می شه و نشانه اش هم اینه که اولین داد و بیدادی که امروز مشتری سرم کرد به صورت آن لاین لبم قلمبه شد و مثل تبخال زد بیرون!! من خیلی باحالم نه؟ به قول خواهرم دیروز می گه: "شنیدم Challenge تو کارت کم داری جیگر؟!!" به این معنی که پس چرا آدم نمی شی؟ بیا! این هم challenge!

یه چیز تو کار قبلیم رو miss می کنم. حتماً باور نمی کنی چون جزو جزئی ترین و بی ربط ترین، ولی برای من لذت بخش ترین، قسمت کارم بوده: کد زدن html!