برکه من

Sunday, January 07, 2007

Leisure


آخرین آمار محتویات صندوق عقب ماشین من:
یک عدد چادر دونفره، یک زیرانداز، قلاب و سایر وسایل ماهیگیری، یه عدد کایت، دو عدد راکت تنیس به اضافه دو بسته توپ تنیس، دو عدد راکت بدمینتون به اضافه یک بسته توپ بدمینتون، یک عدد باربیکیوی دارای ذغال آماده، یک عدد قایق بادی به همراه دو تا پارو و تلمبه!!!
نتیجه گیری اخلاقی: ما دو تا خیلی عیاشیم! : دی
نتیجه گیری دو: خرید قایق بادی خیلی رو می خواست که الحمدلله ما از رو چیزی کم نداشتیم! روحیه هم ایضاً.

پریشب یه زمین تنیس توی یه پارک کرایه کردیم و دیروز صبح رفتیم تنیس. خیلی خیلی باحال بود. آخرش هر دوتایی له بودیم. ولی اینقدر هوا خوب بود که دلمون نیومد برگردیم. آسمون آبی، پارک سبز... تصمیم گرفتیم دور پارک بدویم. وسایل تنیس رو داشتیم می ذاشتیم توی ماشین که یه تیم فوتبال به نظرم آلمانی داشتند از پارک بیرون می اومدند. وسطشون مهدوی کیا هم بود. طبیعتاً قیافه ما تابلو ایرانی بود و اون هم ما رو نگاه کرد. ما هم عکس العمل خاصی نداشتیم. به حاج آقا گفتم خیلی ضایع است که یه فوتبالیست باحال مملکتمون از کنارمون رد شه و ما انگار نه انگار! اتفاقاً هم توی مسیر که داشتند می رفتند سوار اتوبوس شوند، از جلومون رد شد و حاج آقا گفت سلام آقای مهدوی کیا! اون هم خندید و دست تکون داد و ما هم همین طور. بعدش داشتم با خودم فکر می کردم چنین ماجرایی در دوره دبیرستان می تونست 2 هفته بر سر زبانهای من و دوستهام باشه و شب و روز بهش فکر کنم!!! چقدر دخترهای دبیرستانی خل اند واقعاً!!

شب هم با یکی از دوستهای قدیمی رفتیم یه رستوران کنار آب و به رتق و فتق باگهای زندگی پرداختیم!! خیلی خوش گذشت...

بعدالتحریر. توی 17 سالگی شاید فوتبال و فوتبالیست ها ذهن آدم رو درگیر کنه، در 25 سالگی به شکل مشابهی چیز دیگه ای مثل تنیس!! الان یک هفته است که تمام فکر و ذکر و زندگی من شده تنیس! قیمت تمامی انواع راکت ها و لوازم جانبی تنیس رو می دونم، می دونم کجاها چه کلاسهایی با چه قیمتهایی و با کدوم استادها برقرار میشه، کجاها زمین تنیس هاش فقط برای اعضاست و کجا برای بقیه هم هست و الی آخر... در انگلیسی کلمه با معنی و مسمّایی هست به اسم passion. من می دونم الان تنیس در این مقطع به واقع برای من passion شده. باید قدر این احساس رو دونست و زود دریافتش. چون در این حالته که آدم اون قدر انگیزه اش بالاست که هر نوع هزینه و سختی رو برای رسیدن به اون passion حاضره بپردازه.