برکه من

Tuesday, April 17, 2007

Clarification ...

در توضیح آشنایی دادن جناب اکبرآقا + اژدر ترجیح می دم پست بذارم تا جواب کامنت: جناب اکبر! من حس و حال این جنگولک بازی ها و کارآگاه بازی ها رو ندارم. اصلاً هم خوش ندارم یه سری حریم ها حفظ نشه. من هیچ جا اسم شوهرم رو هم نمی برم مبادا "همه" عالم بدونن بنده کی هستم و چی هستم. ولو اینکه نصفه عالم بدونن من کیم. علتش هم ساده است. قبلاً دردسر داشتم. دلیل نداره اگه من رو می شناسی یه جوری که بقیه هم بشناسند بنده رو رو کنی.
دوست داشتی، نشونه بده ما هم که سر می زنیم بدونیم با کی طرفیم. ایمیلی هم باشه اوکی ام. خوش نداشتی هم زت زیاد!
مشکل آقا/خانوم علامت سوال رو هم با پست "شوخی "جنابعالی نفهمیدم و علامت سوال رو هم به جا نیاوردم...!

از این چیزهای وبلاگ حالم به هم می خوره دیگه. یه سره دل نگران باشی که چی خوند و چی فکر کرد و چی به بقیه گفت و چی بقیه فکر کردند. من اینقدر حریم وبلاگ برام حریم بسته ایه که حتی دوست ندارم نزدیکان خیلی نزدیک بهم، به خصوص در جمع، بگن مثلاً فلان چیز رو تو وبلاگت خوندم یا آره، تو وبلاگت نوشته بودی. مردم رو نمیشه کنترل کرد، قبول. اما من دوست دارم دنیای مجازیم که با وبلاگم لینک شده به دنیای واقعیم و یه دنیای خیلی محکمی هم واسه خودش داره، حریمش کامل جدا باشه. شاید فیلم و فیگور منه، ولی هست. خوش ندارم از وبلاگم خارج از وبلاگستان حرف بزنم. در حدی که توی جمع وبلاگ نویس ها هم به سختی به وبلاگشون اشاره می کنم و اشاره شدن به وبلاگم رو هم تحمل می کنم با ناخشنودی (در هر شرایطی). اما رسماً اعلام می کنم، حساسم کسی بخواد اطلاعاتی خارج از وبلاگم که خودم علاقه ندارم رو صریحاً/ تلویحاً بذاره. دوست ندارم کامنتی رو پاک کنم یا ادیت کنم. وقتی هم می کنم ناراحت میشم. بذارین مثل آدم دموکراسی داشته باشیم دیگه!!