برکه من

Friday, May 25, 2007

پل


در اطراف خونمون تحولات اساسی ای به وجود اومده که حسابی حیرت زده ام کرده. یعنی منی که توی دبی زندگی می کنم و همیشه سرعت عمل پیشرفت پروژه های اینجا رو هم می بینم باز به سختی می تونستم باور کنم به این سرعت این همه پل های عجیب و غریب و تودرتوی زیبا در بغل خونم از زمین بزنه بیرون! در حال حاضر عملاً از کنار آفیس ما مستقیم به بغل خونمون یک عدد پل ماه خورده که مستقیم ظرف 4 دقیقه من رو می اندازه توی خونه! یعنی it’s like a dream coming true! البته هنوز راه رفتن به شرکت یک ربعی طول می کشه و البته ما هم یک ماه دیگه از این آفیس نقل مکان می کنیم. خیلی دلم می خواست می تونستم از این پل های فوق العاده زیبایی که درست کرده اند و خیر زیادی هم به ملت می رسونند یک عکس میداشتم که بذارم. اما ندارم دیگه! چه کنم!

دستم هم اون قدر درد می کنه که دیگه بیش از این از پل هامون نتونم قدردانی کنم!