برکه من

Wednesday, June 21, 2006

رئیس خوش تیپ


در تیپ و قیافه رؤسای ما به شدت رقابت پیش اومده. هر چند که رقابت یک طرفه است. یعنی من فقط دارم قیافه رئیسم رو به رخ حاج آقا می کشم. تا قبل از این همیشه بهش می گفتم وای چقدر رئیس تو خوش تیپه و چقدر رئیسه و چقدر باحاله و هر چی که اون می پوشید دیگه برای من حجت بود که این بهترین تیپه. حالا این رئیس خودم به حدی خوش تیپه، به حدی باحاله، به حدی قیافه اش رئیسه که هر رئیسی رو میذاره تو جیبش. یعنی من خداییش مرده تیپش! منی که به شدت در این زمینه ها خوددار بودم. با اینکه این آقای رئیس ما اصولاً در کشور نیست و همواره در سفره، در مواقع معدودی که هست حسابی جذبه اش آدم رو جوگیر می کنه و آدم مثل خر کار می کنه. این هفته با اینکه رییس مستقیم من خودش رفته تعطیلات، ولی CEO نرفته و دائم می آد شرکت فلذاست که بنده حسابی در حال جان کندنم! در عین اینکه فجیعاً جدیه و رییسه و تیپش هم خیلی رییسه، ولی خیلی هم مهربونه!!! کلاً خیلی آدم باحالیه. با ترس و لرز هم یه لینک به عکسش می دم. هر چند که عکسش کجا و خودش کجا!!!