برکه من

Sunday, June 11, 2006

نگاهی دیگر


شماها می شینین توی خونه هاتون جام جهانی نگاه می کنین، اینجا ملت برای دیدن بازیها باید نزدیک 700-800 درهم بدهند! فقط توی یک سری جاهای خاص و برخی کافی شاپ ها میشه بازیها رو دید. ما هم فقط برای اینکه امروز بازی ایران رو ببینیم یه جایی می ریم توی میدیا سیتی که نفری 50 درهم باید بدیم! خلاصه که برین با کانال 3 ایران حال کنین. اینجا کانال 3 رو هم سیاه کردند که کسی نتونه ببینه. خلاصه که از این جام جهانی کرور کرور در می آرند!

می شه دو جور زندگی کرد: وقتی می فهمی شوهرت در تعطیلات آخر هفته تا نصفه شب کار داره، می تونی خودت رو و اون رو داغون کنی و به جونش غر بزنی، انگار که اون براش مهم نیست (در حالیکه می دونی تو خیلی هم براش مهمی، فقط شرایط این طوریه) می تونی هم بپذیری، دو ساعت باهاش بری توی یه کافی شاپ بشینی، چای و کیک بخوری، از کارهات بگی و از کارهاش بشنوی، بعد هم باهاش خداحافظی کنی و بری سینما فیلم مورد علاقه ات رو که اتفاقاً اون خیلی دوست نداره ببینی! وقتی ساعت 12 قراره بیاد دنبالت و می بینی نیومده، می تونی قهر کنی و اعصاب خودت و خودش رو خورد کنی. می تونی تاکسی بگیری بری محل کارش، کلید رو بگیری و بری خونه. 3.5 شب هم که اومد خونه می تونی پرخاش کنی که این چه وقت اومدنه، یا اینکه وقتی بیدار شدی می تونی قربون صدقه اش بری و خسته نباشی بگی و بهش آرامش بدی! وقتی هم که فرداش که جمعه است مجبور میشه بره سر کار، می تونی به هم بریزی یا می تونی سر خودت رو گرم کنی و به کارهای شخصی ات برسی. وقتی که میگه 1 ساعت دیگه برمی گرده اما کارش تا 7 شب طول میکشه، خب طول کشیده! خودش که دلش نمی خواد جمعه اش سر کار باشه! پس تو چرا ناراحتش کنی. می تونی از 7 شب تا 12 شب رو با هم خوش بگذرونین....
پس تنها کافیه که دیدت رو عوض کنی که بتونی خوشبخت زندگی کنی. همین... البته ... سخته! ولی وقتی نمی تونی واقعیت رو تغییر بدی، خودت رو با واقعیت تطبیق بده که همیشه شاد و خوشحال باشی و دیگران رو هم شاد و خوشحال نگه داری.

بعدالتحریر.... البته ریا نشه! :)
بعدالتحریر. Honestly! بعضی وقتها نمیشه... (این هم البته توجیهه!)