برکه من

Wednesday, June 07, 2006

Sara K



این مسأله دو "سارا" اه بودن در شرکت جداً معضلی شده ها! تقریباً تمامی تلفن های سارا ام به سارا کی وصل میشه و برعکس. ملت در شرکت من رو سارا کی صدا می زنند و خیلی مشکل داخلی وجود نداره، اما برای مشتری ها جداً مسأله ایه. به خصوص در شرایطی که به هر علتی با هر دومون در ارتباط باشه. مثلاً یک مشتری بود که اسم خانومه می (به کسر میم) بود – که من تا چند وقت نی صداش می کردم!!- که برای یک محصول جدید که می خواست بخره با سارا ام در تماس بود و با یک محصول در دست استفاده اش هم مشکل داشت که با من در تماس بود. بعد از این که 4-5 بار تلفن های سارا ام به من وصل شد و برعکس برای می توضیح دادم که لطفاً اگه مسأله تکنیکال داشتی بگو که به من وصل کنند، در غیر این صورت باید به سارا ام وصل شی. حالا مشکل دو تا شده، یکی این که تشخیص بده آیا مشکلش تکنیکال هست یا نه و دوم این که خود اعضای داخلی قاطی نکنند!! به هر حال یک وضعیتیه. من از همون اول گفتم من "Sara" هستم نه “Sarah” که تلفظشون فرق می کنه. اینها گفتند اینجا وقتی ما می گیم "سرا" می گن آهان سارا! برای همین فرقی نمی کنه.
یه مشکل دیگه هم اینه که من و سارا ام با هم زیادی دوست شدیم و همه ناهارهامون با هم می ریم بیرون، برای همین وقتی که نیستیم و یکی زنگ می زنه و می گه با سارا کار دارم، تکلیف هیچ کدوممون مشخص نیست.

بعدالتحریر. اون روز که هی به من می گفتند Sara K یکی گفت راستی می شناسیش؟ من هم چشام چهار تا شد و بعد با بچه ها رفتیم در سایت Sara K که یک خواننده بودش!!! جالبه نه؟

بعدالتحریر 2. احتمالاً هم چون این پست توش Sara K داره یهویی هیت های گوگل امروز و فردا می ره بالا! می گی نه، صبر کن.