برکه من

Tuesday, June 06, 2006

عجب این اسم گذاری هر پست معضلیه ها!


امروز به شدت احساس نفس کشی می کنم، چون که امتحان رانندگیم رو دادم و گواهینامه ام رو گرفتم.

این چند روز رو به شدت خوش گذروندیم. هردومون به شدت تازه شدیم و شاد و شنگول... خیلی خوب بود. خیلی!

خفن سرما خورده ام ها! دائم فر و فور و فخ فخ و ... سردرد و گلودرد و الی آخر...

از کفش رسمی پوشیدن دچار پادرد شدم. همچین که دو روز کفش ورزشی سر کار پوشیدم سر و کله رییس پیدا شد. رییسی که تقریباً هیچ وقت نیست. تقریباً تمام امروز پاهام رو زیر میز قایم می کردم. با بچه ها هم که می خواستم حرف بزنم سعی می کردم از تلفن استفاده کنم. قانون مرفیه دیگه! چه میشه کرد! همیشه درست و حسابی باش، یه بار که نباشی همه چیز سرت می آد... آخرش طاقت نیاوردم و به دوستم جریان رو گفتم. گفت نترس! من هیچ وقت شلوار جین سر کار نمی پوشم. ولی هر بار که بپوشم سرو کله رییس پیدا میشه! فهمیدم قانون مرفی فقط در مورد من صادق نیست.