برکه من

Wednesday, June 14, 2006

دبی و سرویس دهی



خداییش مجموعه سرویس دهی در اینجا بعضاً فجیع تر از ایران هم میشه! امروز آرامکس برای اینکه یک بسته رو بیاد از من بگیره و به بانک تحویل بده، 4 بار به من زنگ زده اند که آدرس رو بگیرند! 4 بار! یعنی هر بار که یه سرویسی بخوای بگیری آخرش مجبوری دو تا داد و بیداد بکنی تا نتیجه بگیری (شاید این تنها نقطه تفاوت با ایرانه، اینکه داد و بیداد که بکنی آخرش شاید نتیجه بگیری!) جالبه که الان که آقای آرامکسه رسید، میگه ما برای بانک 4 بار زنگ می زنیم که امنیت بالا بره!! خواستم بگم خر خودتی! سیستم سنترال یکپارچه نداشتن هیچ ربطی به امنیت نداره!
رفتم Citibank که مثلاً اینترنشناله و همه جای دنیا اله و بله حساب باز کردم که سرویس و امنیت خوب بگیرم. اون وقت می بینم از اول کار اینقدر سر کارم و رسماً هر اونچه که توی شعبه بهم گفته اند برات انجام می دیم رو پای تلفن انکار می کنند و به هم پاس می دهند و تلفن های آدم رو جواب نمی دهند! انگار موج جهان سومی بودن اروپایی – آمریکایی ها رو هم شدیداً اینجا می گیره و "راحت" زندگی می کنند!!

اینها هیچ کدوم به معنای نارضایتی من نیست. بنده به شدت از این هجرت خرسندم و روزی نیست که به خاطر چنین موقعیت و چنین رهایی آزادبخشی خدا رو شکر نکنم! می دونم الان جمیعاً تیکه بارونم می کنین که چقدر جوگیرم، ولی خب هر جور راحتین! احساس ما اینه و در عوض تیکه می تونین شما هم خوشحال باشین که بالاخره ما یک زندگی شاد و با آرامش رو داریم ادامه می دیم!!!

... در راستای زندگی شاد و با آرامش، دیشب رفتیم یک Home Theater خریدیم!! It’s amazing! سیستم صوتی دالبی و پخش با کیفیت عالی و ... با یک قیمت خیلی خوب! (کل مجموعه با پایه اسپیکر مجانی رو هم شد 150 تومان! ظاهراً قیمت این چیزها اینجا واقعاً بهتر هست!) خیلی با مزه است که توی خونه فینگیلی ما که خود به خود بلند حرف بزنی صدا دالبی میشه، آدم یه همچین سیستمی بذاره! قطعاً برو بچس تیکه بارونمون می کنن!

اون روز برگشته با تمسخر می گه، جلسات جرج جرداق رو miss نمی کنی؟ آه از نهادم بلند شد. می دونستم دکتر اسدی رو میگه. گفتم هیچ ایده ای نداری چقدر دلم براش تنگ شده. هر 5 شنبه شب بهش فکر می کنم. می خوام بگم برام سی دی هاش رو بفرستند. به مقدار مناسبی با دیوار اصابت کرد...!